onsdag 3 januari 2018

En bejublad återkomst - Pusheenonsdag!

Ett nytt år och vad passar då bättre än att återuppliva det fina konceptet #pusheenonsdag!

HURRA!

Jag tänkte att det kan passa bra nu när jag kommer att flänga runt så mycket i Sverige för Sveroks räkning med en liten veckosammanfattning över vad jag gör.

Så varje onsdag under 2018 (när jag kommer ihåg och har internet) kommer ni kunna få en liten glad Pusheen som berättar vad jag gjort.

Denna vecka har gått i slöhetens och och vilans tecken. Jag och Svart har tagit det lugnt, ätit mat och myst i soffan. Vi kommer vara ifrån varandra mycket så det är skönt att få lite tid tillsammans.
Men samtidigt har jag också börjat packa mina lådor för flytten mot Stockholm. Och även fast jag kommer kunna ta med mig grejer upp under året så är det nu merparten av allt måste med.
Hur tusen gör en när en packar för ett tillfälligt boende?
Frågar du mig så tar jag med mig allt och lite till.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar