torsdag 22 juni 2017

En efterlängtad trailer

Nu i dagarna kom senaste trailern för Game of Thrones säsong 7 ut.

GAME OF THRONES SÄSONG 7!!

Jag kan inte riktigt beskriva hur pepp jag är! jag var ju länge inte ett fan av tv-serien efter säsong 1 , mycket eftersom jag tyckte bättre om böckerna och snabbt blev trött på mängden våldtäkter och bröst överallt i tv-serien.
Men på säsong 6 föll jag dit igen och började älska serien på ett så där brännande, desperat sätt. Lite på samma sätt som jag vill trycka in mig en hel burk nutella, fulgråta och skratta på en och samma gång.
En konstig men bra känsla!

Nu är jag väldigt uppe i varv för säsong 7 och vad som ska hända!
Vilka kommer dö?
Hur stora kan drakarna bli? (och finns det en gömd drake någonstans?)
Kommer Lyanna Mormont att ta över hela norr (väntar mig knappt mindre, så cool som hon är!)
Hur illa blir det om White Walkers tar sig över muren?
Samt.... KOMMER VI FÅR SE SKEPPET SEGLA SOM ALDRIG FÅTT SEGLA ÄN? Alltså en het romans mellan Tormund och Brienne

Men i några veckor till får jag ge mig till tåls. Och har ni inte sett trailern än så gör det!




Mer läsning på temat:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar