lördag 31 december 2016

Mitt år 2016

Nu blir det bildkavalkad över det gånga året! Hurra! 2016 har på många sätt varit dåligt men för mig privat så har det varit mer än bra.
Det har varit ett år då jag känt mig bäst i världen på många sätt, gjort fantastiska saker, träffat så många nya människor och jobbat typ 150 %.






Det bästa och största som händer under 2016 var såklart bröllopsresan med stort B! Heja Japan!


Jag fick pris av Gothcon för mitt initiativ #isisnerdfeminism. Så jädra rörd!



Detta har varit min jobbutsikt under större delen av året. Jag kan inte klaga!


Midsommar firades med världens kanske suraste katt.



Nörd på pride hände i massor! Både i Stockholm... (där vi vann publikens pris!).

Och även i Göteborg! Foto: Martin Brosser


Under hösten höll jag i tre olika kurser i medborgarjournalistik! Lärare, that´s me! #kallamigmagister



Bokmässan hände och jag jobbade konstant, främst för Sverok!


Jag blev tillfrågad om att sitta som konferencier för Spelhjälpen, en ära jag mer än gärna accepterade 


Och Sverok hände över hela året! Det är på allvar något av det roligaste jag gjort!

Vi håller inte bara på med mötesformalia, vi åker karusell också ;D


Tack och lov blir det ett tredje år med Sverok då jag fick riksmötets förtroende och blev omröstad som ledamot. HURRA!


Jag åkte på lajv och var fruktansvärt FAB i 40-talsstil!


Jag blev tillfrågad om att vara i ett panelsamtal om näthat på Internetdagarna! Så stort!


Och ju längre året gick jag ju bättre allt blev så insåg jag att denna knäppa uttern är det bästa som hänt mig <3


Så tack 2016, du var ett as mot världen och jag hoppas att den får tid att repa sig en smula. Men för mig personligen så var året rätt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar