onsdag 6 juli 2016

Dagens Pusheen!

Jag har faktiskt lite ledigt denna veckan!

Och i vanlig ordning innebär det att jobba ikapp på de områden jag släpar efter på, lite frilanssaker och fixa och pyssla hemma. Men jag har även hunnit ta lite fikor med vänner jag inte träffat på aslänge och det är sjukt nice.
Jag är ofta så trött efter jobbdagarna att det efter en avslutad dag bär raka vägen hem (eller till gymmet). Så det är sällan jag hinner träffa så mycket vänner som jag vill. Trist men så är det.
På en plussida gör det att jag verkligen umgås med mina vänner när vi ses men minus är såklart att det blir rätt sällan.

Men jag ska se om jag hinner klart med det mesta nu i veckan för att faktiskt hinna skriva lite vanliga saker. Samt läsa böcker och bara vila lite. Sen drar sommarjobbet igång på allvar.
Oh, på plussidan är att Svart fixat min dator så att vi kan spela massor med datorspel ihop igen. Episkt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar