onsdag 29 juni 2016

Dagens Pusheen!

Ja det blir en sen uppdatering för #pusheenonsdag men jag kan inte låta blir! För nu var det alltför längesen jag bara skrev om småsaker i mitt liv!

Jag har haft extremt mycket att göra, jag var bland annat iväg en vända till Stockholm och konventet Fantastiska (vilket kommer blir en egen bloggpost), jag har arbetat en del med Nörd på Pride för Sverok, tränat och framförallt har jag jobbat. Typ med tre jobb samtidigt och det är inte så bra för hälsan. Men i slutänden blir det bra.

Jag har fått kontrakt på mitt sommarjobb i hemstaden och det känns sjukt bra. Jag ska få en sommar hemma med Svart och fnatten, jag kommer hinna träffa vänner och framför allt så är det ett sätt för mig att sluta fly bort från hemstaden varje sommar.
För det är en stad med många människor jag inte vill umgås med, det är en stad med människor som gjort mig extremt illa och mitt sätt att hantera det har visserligen varit att bo kvar men också att fly staden varje sommar.
Så detta är på samma gång ett litet test.
Sedan förutom det känns det lite skumt att inte börja sommaren med att packa saker i en väska och åka ned till sommarstaden. Det är en av de bästa platserna i världen med fantastiska arbetskamrater och chefer och visst saknar jag det en smula.
Men jag kan alltid åka ned och hälsa på när som helst i höst, det är en bra känsla!
Men tillbaka till mitt sommarjobb i år. Jag ska ännu en gång sitta och sköta webben och vara typ bäst i världen på detta med sociala medier. Det ska bli fantastiskt kul och roligt! Jag älskar sociala medier och det är väl minst sagt ett beroende. Men ett bra sådant!

Jag ser fram emot sommaren och vad den kan ge!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar