onsdag 4 maj 2016

Dagens Pusheen!

Först och främst: 

HAPPY STAR WARS DAY!



Jag har redan använt den här pusheen men det spelar ingen roll för det är #maythe4bewithyou och det är sol ute! Jag har tillbringat dagen jobbandes hemifrån halva tiden (såklart i snyggaste t-shirten med BB) och andra halvan med att läsa ihop med fnatten. Jag tycker om böcker om geishor, det gör inte fnatten som hellre vill bli klappad på.
Hela min facebook har svämmat över med fina Star Wars bilder vilket gjort mig sjukt glad. Längtar väldigt mycket till Rouge One i vinter!
Sedan är jag äntligen klar med att skälla på folk för allt lajvdrama så nu är det under behandling och förhoppningsvis så kan livet bli lättare nu. Det är bra för mig att få ur mig ilska, det händer för sällan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar