onsdag 30 mars 2016

Dagens Pusheen!

Gothcon är som sagt över och det innebär att jag kan få tillbaka mitt liv! Jag har tid att blogga igen, tid att mysa på kvällarna med Svart, tid att hinna med allt det jag inte hunnit med! Det är en rätt fantastisk känsla.

Just nu så tuffar det på väldigt bra med jobb. Jag har trevliga och bra kollegor på alla mina jobb, bra och givande arbete och framför allt så känner jag mig extremt smart och kompetent på mitt arbete.

Men hur fantastiskt jobbet än är så ser jag framförallt fram emot alla äventyr utanför jobbet som ska göras i år. Jag vill resa mer ihop med Svart (någon som kommer att göras) och jag vill roadtripa mer.

Jag reser ju en del för Sverok redan men andra länder lockar något otroligt mycket och att se och uppleva nya saker när jag mår bra är något jag sett fram emot länge.

Kanske är det nu äventyret börjar på allvar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar