onsdag 2 mars 2016

Dagens Pusheen!

Ja vart tog pusheen vägen? Två veckor utan en enda katt på onsdagarna? Skandal.


Det började med att jag blev sjuk i attackdödsförkylningen! Ja jag tänker beskriva den så. På lördagen var jag på årsmöte för Sverok Väst, allt gick bra och jag satt en stund som mötessekreterare. Jag åkte hem och allt var väl. Efter en timma började jag känna av huvudvärk och halsont och efter ytterligare en timma låg jag däckad. Jag hade känt av krasslighet tidigare i veckan men nu så låg jag i fyra dagar med feber, hosta och en nästa som aldrig ville sluta rinna. Total misär.

Veckan efter hade jag asmycket på jobbet. Jag låg efter på alla fronter och mitt alltihopa så fick jag äntligen skriver lite mer om vithetsnormen men jag glömde helt borta både min trogna #pusheenonsdag. Nu är det lite mindre att göra så efter en dags jobb hinner jag sätta mig ner och bara småblogga för sakens skull.
Det går bra med ATS-dansen, det är ruskigt kul men utmanande. Jag har ont i muskler jag inte hade koll på men det går framåt för varje gång!

I övrigt laddar jag inför Gothcon och #isisnerdfeminism som jag arrangerar där. Så mycket att tänka på, så lite tid men så jädra kul att jag inte kan låta bli!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar