onsdag 10 februari 2016

Dagens Pusheen!

Veckan har bara kört på i 200 kilometer i timmen. Jag och Svart var och bowlade i måndags med vänner. Sjukt trevligt och förhoppningsvis kan det blir en regelbundenhet i vår! Vi fick även två jättefina presenter av dem, en ska upp på min väska och en ska upp hemma på väggen. Bästaste vännerna <3

Jag har börjat dansa ATS. Det står för American tribal style bellydancing och var sjukt kul. Det var väldigt många år sedan jag dansade sist men det sitter i ryggmärgen. Märker att det nog var bra att jag tog de där kurserna i orientalisk dans för massa år sen... Det gör att jag är lite mindre av en säl på land när jag försöker mig på detta med simultankapacitet till musik.

Sen så misslyckades jag för första gången med att bleka håret. Det tog inte alls med Manic Panic som jag brukar använda och inte heller med en vanliga blondering. Asskumt. Får försöka senare i veckan. Jag måste ha blekt hår för att kunna färga det i roliga färger, annars syns det inte alls vilket är lite trist.

Jag och Dan spelade in ännu ett avsnitt av vår podcast om Sagan om Isfolket, vi börjar bli riktigt bra nu och vi har sjukt roligt varje gång! Det är svårt att fatta att vi redan i uppe i 13 avsnitt.

I övrigt så är livet rätt bra. Karma is a bitch men inte mot mig utan mot någon som förtjänar det väl 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar