onsdag 3 februari 2016

Dagens Pusheen!

Jädrar vad den här veckan tuffat på! Jag bestämde mig efter allt som hänt i helgen att börja skriva mer fokuserat om rasism och det har jag gjort. Minst fyra inlägg ligger i pipeline och väntar på att bli skrivna. Jag vet inte om det är sorgligt att jag har så mycket att ösa ur när det gäller att skriva om rasism. Det är väl mest sorgligt att människor är sådana as men jag hopas att mina texter kan vara till någon hjälp.
Om inte annat så hjälper det mig personligen något enormt att kunna skriva av mig!

På ett annat plan har jag sålt mitt gamla boende i gammelstaden och den eran är nu över och klar. Det känns väldigt skönt att den fått gå vidare till människor som kommer ta över och älska den.

Jag är rätt färdig med att flytta runt nu inom Sverige. Jag trivs med att bo på en plats och det ska till mycket för att jag ska flytta på mig igen. Skulle vara jobb. Eller flytta utomlands för jobb.
Så tills det perfekta jobbet dyker upp så stannar jag här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar