torsdag 23 januari 2014

The Return of ISIS

Det är så in i helvete mycket nu så jag vet inte hur jag ska hinna med första delen av året. Men om jag ska se det positivt så är det saker som jag tagit på mig själv att göra och som jag verkligen ser fram emot.
En av de sakerna är att arrangera andra upplagan av ISIS på Gothcon över påsk.
Ja, ni hörde rätt, det blir en repris, HURRA!!
Detta året så har ISIS bytt namn, från "en samlingsplats för nördtjejer" till "Nördfeminism i kubik, något jag är väldigt nöjd med.
Det öppnar upp för fler könsidentiter än tjejer(så länge folk kan bete sig och är vettiga) och mycket av det ISIS sysslar med faller in under feminism, nästan allt insåg jag nr jag gick igenom förra årets program.
Programet är inte spikat än och jag vet inte vilket lokal vi kommer att hålla till i än men lugn, all sådan info kommer jag skriva både här, på infosidan här uppe på bloggen *pekar på fliken längst till höger*, på Gothcons hemsida och i Facebook-gruppen "ISIS-nördfeminism i kubik" (gruppen är sluten pga troll men ansök om medlemskap så släpper jag in er.)
Något jag kan säga är att ISIS kommer att hållas på fredagen, förmodligen på kvällen.

Och jag har nu äntligen lyckats fixa en flik på min blogg här uppe *pekar* där det finns lite FAQ samt en sammanställning av min enkätundersökning "Nördtjejer i Sverige".

Så känn peppen och ses där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar