fredag 12 juli 2013

Bråda sommardagar!

Jag har inte skrivit på länge och det beror på att jag har massivt att göra nere i Halmstad. På det bra sättet.
Men här kommer en snabb sammanfattning av lite jag gjort så ni inte tror att jag gått under jorden helt.

*Jobbat varje vardag och det är episkt kul.
*Levlat i photoshop och webbande.
*Fastnat på en ny såpa ihop med mina korridorskompisar.
*Varit på ett regnigt Foteviken på vikingamarknad.
*Lärt mig fiska med kastspö samt levlat i mitt hanterade av fisk.
*Haft underbara dagar ute med Svart och hans familj på sommarstället.
*Bokat biljetter till mig och Vargsyster för YOHIO!! (GLIIIIIIIIIII!)
* Registrerat mig på gym och börjat med Zumba. Riktigt kul!
*Sytt som en dåre på min kampfrauklänning, snart halvfärdig!

Det har skett två riktigt stora händelser i mitt liv också men de förtjänar egna bloggposter :)

Min hörna på jobbet. Yohio, Nurarihyon, Tales of Vesperia och D. I eftermiddag ska Hatsune Miku upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar