torsdag 20 juni 2013

Nytt jobb, ny stad!

Har jag berättat om mitt helt awesome sommarjobb? Fram till slutet av augusti så är jag webbredaktör på P4 Halland. Jag började arbeta i måndags och det är helt underbart kul. Jobbet är lätt, jag känner mig hemma och kollegorna mycket trevliga med härlig humor.
Jag är stolt och trivs som en katt i solen!


Mitt sommarjobb innebär att jag numera veckopendlar till Halmstad. Jag hyr ett litet rum i en studentkorridor och tack och lov är mina korridorskompisar väldigt bra.
Vi är alla tjejer och är rätt lika i vad vi tycker om och vad vi pratat om. Min lycka när jag insåg att vi gillar samma typer av tvprogram var enorm, Top Model på måndag och igår chickflick-film efter jobbet, så där lite lagom utslagna i soffan.
Med ett bra jobb, bra kollegor och en bra korridorsmiljö och kamrater så kommer sommaren bli riktigt bra!

My work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar