torsdag 13 juni 2013

Ni kan kalla mig Magister.

Jag höll nästan på att glömma att berätta att jag har tagit min magisterexamen!
Hurra hurra hurra för mig!
Jag är nu en fullfjädrar journalist och en väldigt stolt sådan. Dagen då vi samlades nere i skollobbyn, fick bubbelvin och jordgubbar och blev avtackade med mycket konstiga diplom var en av de finaste i mitt liv. Jag var rörd och så jädra glad över vad jag åstadkommit. Så många års studier och nu, nu är jag äntligen färdig.
Vi hade en stor fest och middag på kvällen och om sanningen ska fram så minns jag väldigt lite av senare delen av kvällen. Men trevligt var det!
Och jag är godkänd på min magisteruppsats med, det är ännu bättre!
Om tre dagar börjar jag på mitt sommarvikariat nere i Halmstad, det kommer bli en helt underbar sommar!


Bäst i världen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar