onsdag 30 januari 2013

Skribent för Deculture- YEY!!!

Jag har ju helt glömt berätta för er om mitt nya jobb!
Mycket slarvigt av mig! Jag är numera skribent på Deculture.
Yey och hurra för mig!
Deculture är ett svenskt projekt som tidigare varit en webbtidning för anime/manga, tvspel och visual novels men som nu ska gå över till att bli en mer renodlad blogg.
Mitt jobb kommer främst att vara att recensera manga och anime, lite tvspel samt skriva krönikor och artiklar. Så har ni tips på bra personer eller saker jag borde uppmärksamma som har med anime/manga att göra så tipsa mig gärna!
Jag är tokigt pepp och vad bättre är, nu har jag faktiskt inget alls som håller tillbaka mitt anime-, och mangakonsumerade eftersom jag kan skylla det på jobbet. Samma sak med tv-spelandet...hur ska det här gå egentligen?

Titta gärna in på vår facebooksida och gilla oss, både för att vi är bra men också för att följa mig när jag gräver mig djupare ner i mitt japanska träsk!

Jag är typ så här glad! (printscreen från Sailor Moon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar