torsdag 4 december 2008

Im a moviestar!!

Att vakna av att den j-dra väckarklockan ringer 05.45 för att det är dags att gå till jobbet suger verkligen stenhårt. Fick famla mig fram i mörkret efter kläder som hade gömt sig och sedan ut och balansera nerför den snorhala trappan. Tur att jag har mina stentuffa kängor som ger mig ninjagreppet på is(i alla fall hindrar mig från att vurpa och slå ut tänderna)
Efter sedvanlig koma på spårvagn, tåg och buss anländer jag till jobbet, loggar in på datorn och se där!Jobbfilmen, i vilken jag är speaker,ligger uppe på mailen, trodde aldrig den skulle bli klar. Det blev bättre än vad jag trodde, jag har inte så dåligt röst i alla fall.
Önskar bara att jag inte var med i bild, jag ser sjukt sliten ut efter sex timmars färd till Norge kl 04.00 på morgonen som det var när jag läste in allt.
Inget jag kommer skriva in i mitt CV direkt men när jag blir gammal och grå kan jag skryta för grannarna att i min ungdom, då var jag minsann med i en film


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar